loading...
تکنولوژی روز
علی شفیعی بازدید : 46 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

lg touch 10 released 1 مانيتوری مخصوص برای ویندوز8

پنل IPS این مانیتور رنگ‌های زنده، طبیعی و با کنتراست مناسبی را ارائه می‌دهد و این امکان را به کاربران می‌بخشد که از ویژگی‌های ویندوز ۸ مانند صفحه‌کلید مجازی روی صفحه‌نمایش نیز استفاده کنند. همچنین Touch 10 از یک قلم خازنی Capacitiveپشتیبانی می‌کند که مخصوص کاربرانی است که ترجیح می‌دهند برای کار با برنامه‌ها از این رابط قلمی استفاده کنند. گفته می‌شود که Touch 10 از ابتدای سال ۲۰۱۳ میلادی وارد بازار شود

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من علی شفیعی متولدسال1379هستم. ××××××××××××××××× امیدوارم این وبلاگ بتونه واستون مفید باشه و لحظاتی رو که اینجا می گذرونین جزء بهترین لحظات زندگیتون باشه... ××××××××××××××××× خدایا کمکم کن تا عاشقانه ترین نگاهها را در چشمانش بریزم خدایا کمکم کن تا در بعد عشق او بهترین و شیرین ترین باشم به من کمک کن تا سرودن عشق را به هنگام طلوع افتاب هر بام بر لبانش جاری سازم و راز عشق را در گوشش سر دهم خداوندا او را نگه دار که من به عشق او زنده ام... ××××××××××××××××× هرگز نبايد بپرسيم : چرا خداوند اين را بر من نازل كرده است ؟ اما مي توانيم بپرسيم : خداوند از من مي خواهد با اين چه كنم ؟ برنامه ي خداوند كامل است و هر چه روي مي دهد بهترين است . در برنامه ي الهي هيچ خطايي وجود ندارد و براي كسي كه به آن ايمان داشته باشد همه چيز به خوبي پيش مي رود .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 84
  • بازدید سال : 792
  • بازدید کلی : 2,664
  • کدهای اختصاصی